1.
Dinləyib
– anlama
1.1.1.Müraciətlər zamanı sadə
sualları cavablandırır
|
|||
I səviyyə
|
II səviyyə
|
III səviyyə
|
IV səviyyə
|
Sadə müraciətlərə əməl edir.
|
Sadə müraciətləri tapşırıqlarda yerinə yetirir .
|
Müraciətlərə uyğun sadə sualları cavablandırır.
|
İkimərhələli müraciətləri və sadə sualları cavablandırır.
|
1.1.2. Dinlədiyi mətndəki
yeni informasiyanı müəyyən edir.
|
|||
I səviyyə
|
II səviyyə
|
III səviyyə
|
IV səviyyə
|
Mətnin ümumi məzmununu müəyyən edir.
|
Mətnin əsas ideyasını müəyyən edir.
|
Mətnin hissələrini fərqləndirir.
|
Mətndəki yeni informasiyanı düzgün seçir.
|
2. Danışma
2.1.1. Öyrəndiyi yeni söz və
ifadələrdən mövzuya uyğun istifadə edir.
|
|||
I səviyyə
|
II səviyyə
|
III səviyyə
|
IV səviyyə
|
Öyrəndiyi yeni sözlərdən mövzuya uyğun
istifadə edir.
|
Öyrəndiyi yeni ifadələrdən mövzuya
uyğun istifadə edir.
|
Öyrəndiyi yeni söz və ifadələrdən
mövzuya uyğun istifadə edir.
|
Mövzu ilə bağlı verilmiş situasiyaya
uyğun yeni söz və ifadələrdən nitqində düzgün istifadə edir.
|
2.1.2. Müxtəlif mövzulu
dialoqlarda iştirak edir.
|
|||
I səviyyə
|
II səviyyə
|
III səviyyə
|
IV səviyyə
|
Müxtəlif mövzulu dialoqlara
aid verilmiş
sualları cavablandırır.
|
Müxtəlif mövzulu dialoqlar əsasında suallar tərtib edir.
|
Öyrəndiyi yeni söz və ifadələrdən istifadə
edərək müxtəlif məzmunlu dialoqa girir.
|
Öyrəndiyi nitq etiketlərindən istifadə edərək müxtəlif mövzularda ünsiyyət qurur.
|
2.1.3 Mövzu ilə bağlı fikirlərini
ifadə edir.
|
|||
I səviyyə
|
II səviyyə
|
III səviyyə
|
IV səviyyə
|
Mövzuya aid sualları cavablandırır.
|
Mövzuya aid suallar tərtib edir.
|
Mövzuya uyğun mətn quraraq danışır.
|
Mövzuya aid fikrini sərbəst şəkildə ifadə edir.
|
3.
Oxu
3.1.1. Söz və ifadələrin
leksik-semantik mənasını fərqləndirir.
|
|||
I səviyyə
|
II səviyyə
|
III səviyyə
|
IV səviyyə
|
Oxuduğu mətnlərin ümumi məzmununu müəyyən edir.
|
Oxuduğu mətndə söz və ifadələrin mənasını
fərqləndirir.
|
Oxuduğu mətndəki söz və ifadələri seçir
və qruplaşdırır.
|
Oxuduğu mətndəki söz və ifadələrin mənasını
izah edir.
|
3.1.2. Mətndəki sözləri
düzgün vurğu ilə oxuyur.
|
|||
I səviyyə
|
II səviyyə
|
III səviyyə
|
IV səviyyə
|
Mətndəki sözləri düzgün vurğu ilə
oxuyur.
|
Mətndəki sözləri düzgün vurğu və sürətlə oxuyur.
|
Mətndəki sözləri düzgün vurğu və sürətlə oxuyur, mətnə uyğun
suallara cavab verir.
|
Mətndəki sözləri düzgün vurğu ilə, sürətlə və ifadəli oxuyur, mətnin
bütov hissələrini fərqləndirir və mətnə uyğun suallara cavab verir.
|
3.1.3. Mətni tərkib hissələrinə
(giriş, əsas hissə, nəticə) ayırır.
|
|||
I səviyyə
|
II səviyyə
|
III səviyyə
|
IV səviyyə
|
Mətnin tərkib hissələri sərbəst fərqləndirə
bilmir.
|
Mətnin tərkib hissələri çətinliklə fərqləndirir.
|
Mətnin yalnız giriş və nəticə hissəsini fərqləndirir.
|
Mətnin bütöv hissələrini fərqləndirir və
mətnə uyğun suallara cavab verir.
|
3.1.4. Mətnin məzmununa uyğun
suallar verir.
|
|||
I səviyyə
|
II səviyyə
|
III səviyyə
|
IV səviyyə
|
Mətndəki sözləri qismən düzgün oxuyur və məzmununa uyğun sualları cavablandıra
bilmir.
|
Mətndəki sözləri düzgün vurğu və sürətlə oxuyur, mətnə sadə uyğun
suallara cavab verir.
|
Mətndəki sözləri düzgün vurğu və sürətlə oxuyur, mətnə uyğun bütün
suallara cavab verir.
|
Mətnin məzmununa uyğun məna və qrammatik cəhətdən əlaqələndirilmiş
suallar verir.
|
4. Yazı
4.1.1. Verilmiş cümlələr əsasında
kiçikhəcmli mətnlər qurur.
|
|||
I səviyyə
|
II səviyyə
|
III səviyyə
|
IV səviyyə
|
Əşya və hadisələrin adını yazır və
verilmiş sözləri qismən
əlaqələndirərək cümlələr qurur.
|
Verilmiş sözləri məna və qrammatik cəhətdən
əlaqələndirərək cümlələr qurur.
|
Verilmiş söz və cümlələri məna və qrammatik cəhətdən əlaqələndirərək kiçikhəcmli mətnlər qurur.
|
Keçilmiş mövzular əsasında məktub, elan və təbrikləri düzgün yazır.
|
4.1.2. Gördüyü əşya və hadisələrin
əlamətlərini yazır.
|
|||
I səviyyə
|
II səviyyə
|
III səviyyə
|
IV səviyyə
|
Gördüyü əşya və hadisələrin adlarını və
əlamətlərini düzgün yaza
bilmir.
|
Gördüyü əşya və hadisələrin adlarını və əlamətlərini düzgün yazır.
|
Verilmiş
sözləri əlaqələndirərək əşya və hadisələri yazılı təsvir edir.
|
Gördüyü əşya və hadisələrin adlarını və əlamətlərini düzgün yazaraq
məna və qrammatik cəhətdən əlaqələndirilmiş cümlələr qurur.
|
4.1.3. Sözləri orfoqrafiya
qaydalarına uyğun yazır.
|
|||
I səviyyə
|
II səviyyə
|
III səviyyə
|
IV səviyyə
|
Orfoqrafiya qaydalarına əməl edərək əşya
və hadisələrin adını imla şəklində düzgün yaza bilmir.
|
Orfoqrafiya qaydalarına əməl edərək əşya və hadisələrin adını imla şəklində
qismən yaza bilir.
|
Orfoqrafiya qaydalarına əməl edərək əşya
və hadisələrin adını imla şəklində düzgün yaza bilir ancaq sərbəst şəkildə qrammatik
formaları dəyişərək yaza bilmir.
|
Orfoqrafiya qaydalarına əməl edərək gördüyü əşya və hadisələrin
adlarını və əlamətlərini düzgün yazır.
|
4.1.4. Məktub və elan yazır.
|
|||
I səviyyə
|
II səviyyə
|
III səviyyə
|
IV səviyyə
|
Məktub,
elan
və təbrikləri bir-birindən fərqləndirə bilmir.
|
Məktub,
elan
və təbrikləri tanıyır amma yaza bilmir.
|
Məktub,
elan
və təbrikləri bir-birindən fərqləndirir və müəllimin köməyilə yaza bilir.
|
Keçilmiş
mövzular əsasında məktub, elan və təbrikləri düzgün yazır.
|
No comments:
Post a Comment